Doorgaan naar hoofdcontent

Antwoord van RTL Nederland

Het heeft even geduurd... maar ik heb daadwerkelijk antwoord gekregen van RTL Nederland:

Geachte heer Van de Beek,

Dank voor uw brief. Zoals u weet staan wij altijd open voor nieuwe frisse ideeën. Uw ideeën zijn dan ook zeer welkom. Echter deze zijn niet verfrissend. Al vinden wij het wel fijn dat u zo met ons meedenkt.
Het idee van het darmonderzoek is goed bedacht maar helaas niet uitvoerbaar. Zo bleek althans toen wij een pilot aan het draaien waren met Gordon. Een dergelijk onderzoek is nogal gevoelig. Gordon bleef daarom ook niet stilliggen zodat de beelden nogal bewogen waren en dus niet scherp. Best spijtig omdat er wel twee opnamedagen aan besteed waren.

Ook het casten van uw mogelijke partner stuit op bezwaren. Het moet er namelijk wel goedkoop uit zien (dit niets ten nadele van de huidige partners in de huidige series) maar een Lieke van Lexmond en/ of Gigi Ravelli zijn onhaalbaar voor dit soort series. Al moet ik u meegeven dat beiden zeer goed bij u zouden passen.

Overigens wil ik u geruststellen wat uw teamgenoten betreft. U heeft gelijk wanneer u stelt dat uw teamgenoten Branko en Hans geen aantrekkelijke vrouwen zijn maar tegenwoordig is er met videobewerking meer mogelijk dan u denkt!
Kijkt u maar wat de collega's van SBS presteren met bijvoorbeeld een Patty Brard. als u haar op straat zou zien zou u haar niet herkennen! Aan de foto's die u mee heeft gezonden van uw teamgenoten kunnen wij zien dat Branko en Hans weinig tot geen gezichtsbeharing hebben. Hierdoor is het zeer wel mogelijk om een zelfde resultaat te behalen als met Patty brard.

Toch zullen we helaas geen gebruik maken van u en uw idee. Uw vergelijking met Frans Duits is treffend! Toch vrezen wij dat deze vergelijking ook door de kijker ook gemaakt zal worden. Dan wordt het allemaal we erg veel hetzelfde op onze zender(s).
Bovendien is onze kijker op zoek naar bevestiging, dus als u niemand heeft welke minimaal 2x per aflevering bevestigd dat u zo lekker gewoon gebleven bent houdt het al gauw op.
Als tip kan ik u meegeven om het bij onze collega's van SBS nogmaals te proberen. Die kopieert namelijk vrij veel programma's van ons en zodoende hoeft u ook geen interview te geven bij RTL Boulevard, wat inderdaad uw imago zou gaan schaden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,


Een vrolijke RTL Nederland medewerker

Reacties

Populaire posts van deze blog

Brief aan Scarlett Johansson.

Lieve Scarlett, Ik dacht laat ik mijn brief aan jou maar amicaal openen na hetgeen jij de afgelopen week met ons deelde. Al had je dat naar alle waarschijnlijkheid zelf liever niet gedeeld. Ik vind het oprecht vervelend voor je, het is dan ook een schrale troost om te stellen dat je bij velen, hoofdzakelijk mannen, populairder bent geworden. Het is de vraag of je op deze aandacht zat te wachten. Kwade tongen beweren van wel maar ik weiger dat te geloven. Als je zo nodig aandacht had gewild dan had je er wel voor gezorgd dat er een leuke deal met een zogenaamd mannenblad was geweest. De zogenaamde (Patricia) Paay oplossing, zij geniet daar al jaren van.

Wachten.

Onlangs was ik in London. Een geweldige stad! Ik was daar voor de Paralympics maar tussendoor was er ook een moment om London zelf te bekijken. Alle clichés kloppen Zwarte taxi’s, rode bussen, witte Bonen, rode tomaten saus, mensen die in tegenstelling tot mensen in Parijs wel goed Engels en een toren die de mensen aldaar Ben noemen, Grote ben. De Dom vind ik zelf persoonlijk een betere naam voor een toren, maar ik ben dan ook geen Engelsman. Ook waren daar de Guards. De wachten voor HET Paleis. Wat heb ik een medelijden met die Guards gekregen. Als Guard ben je stiekem toch wel de Europese toeristische pispaal.

Schuimbekken.

Ik kan het niet meer ontkennen. Ik zie het leven sinds een aantal weken zoveel zonniger, ik ben vrolijker en ik zit lachend in de ochtendspits (zelfs nu deze er niet is in verband met de zomerperiode). Ik denk dat ik het licht gezien heb! Het was even wikken en wegen, de twijfel maakte zich overduidelijk meester van mij. Maar sinds ik de stap gezet heb ben ik eigenlijk gewoon ander mens. Of nou ja, soort van dan. Ik kijk er niet meer tegen op en dat vind ik een hele fijne gedachte. Niet dat ik het dan maar oversloeg maar ik zag er achteraf gezien tegen op.