Doorgaan naar hoofdcontent

Plus Magazine

Heden ochtend de eer gehad om eens ordinair een medewerker van Plus magazine de keel uit te hangen.... Was het leuk? Ja, ging wel.....

Het verhaal gaat als volgt. Weken lang wordt ik al lastig gevallen met gemiste oproepen van onbekende nummers. Dan begin ik mij al te verkneukelen.... Vandaag had ik hem te pakken zo'n "komt het gelegen medewerker"... Deze heette Nick en was van Plus Magazine zei hij opgewekt. Tot mijn grote ergernis belde hij niet voor mij maar voor mijn moeder!!!! Ja dat moet je niet doen he?

Mijn moeder zou een proefnummer van het blad Plus magazine hebben gehad en daarbij mijn nummer hebben opgegeven... Ik vind het een raar verhaal omdat mijn moeder ook gewoon een mobiel heeft...... De waarheid is dat ze mijn nummer gewoon uit 1 of ander oud register hebben getrokken en een match hebben gevonden met het adres.... Maar ja dat zeggen ze natuurlijk niet.

Ik legde hem uit dat dit mijn nummer was en dus niet van mijn moeder. Daarop vroeg hij heel opgewekt naar het nummer van mijn moeder. Omdat ik geen voorstander ben om het nummer van mijn moeder aan vreemde mensen te geven deed ik dit heel opgewekt niet... Hij vroeg mij of hij mij terug kun bellen wanneer mijn moeder zou zijn. Een hele logische vraag echter omdat ik zo'n vaag vermoeden heb dat mijn moeder geen abonnement wil wees ik dit ook maar af.

Onze Nick werd wat radeloos. Meelevend dat hij was wees hij op het feit dat mijn moeder nu een fantastische aanbieding zou mislopen. Ik vond dat ook vrij ernstig en vroeg daarom waarom ze dan mijn nummer belde waarop ik hetzelfde antwoord kreeg, welke dus niet klopt.

Nick werd een beetje moe van mij en zei uw moeder heeft zich echt opgegeven want het zal de buurvrouw echt niet geweest zijn. Ik raak zogenaamd beledigd en zeg dat de toon van het gesprek me niet bevalt... Waarop Nick schrikt maar zich wel verdedigd door te stellen dat hij mij normaal benadert. Ik ben dat niet met hem eens want wat heeft mijn buurvrouw hier nou mee te maken?
Nick raakt geïrriteerd... U zegt dat uw moeder geen proefnummer heeft aangevraagd. Ik zeg dat zeg ik niet waarop hij zegt dat hij nu het bandje van het bel me niet register (waar mijn nummer als het goed is al bekend is) laat horen en verbreekt de verbinding. Ik hoor ook geen bandje meer. Is dat mijn straf?

Reacties

  1. @ Linda.... Mijn moeder heeft inmiddels aan mij bevestigd dat zij mijn nummer en haar nummer beiden niet heeft opgegeven. Maar zo is het ook al eens gegaan met het troskompas.... Omdat mijn abonnement op dit adres staat en mijn ouders als ik zelf alleen A. van de Beek heten is 1+1 al gauw 2....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Linda naah zit wel goed zo... was weer stof voor mijn blog... Nu nog een nieuwe voorletter bedenken... hmm...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Brief aan Scarlett Johansson.

Lieve Scarlett, Ik dacht laat ik mijn brief aan jou maar amicaal openen na hetgeen jij de afgelopen week met ons deelde. Al had je dat naar alle waarschijnlijkheid zelf liever niet gedeeld. Ik vind het oprecht vervelend voor je, het is dan ook een schrale troost om te stellen dat je bij velen, hoofdzakelijk mannen, populairder bent geworden. Het is de vraag of je op deze aandacht zat te wachten. Kwade tongen beweren van wel maar ik weiger dat te geloven. Als je zo nodig aandacht had gewild dan had je er wel voor gezorgd dat er een leuke deal met een zogenaamd mannenblad was geweest. De zogenaamde (Patricia) Paay oplossing, zij geniet daar al jaren van.

Wachten.

Onlangs was ik in London. Een geweldige stad! Ik was daar voor de Paralympics maar tussendoor was er ook een moment om London zelf te bekijken. Alle clichés kloppen Zwarte taxi’s, rode bussen, witte Bonen, rode tomaten saus, mensen die in tegenstelling tot mensen in Parijs wel goed Engels en een toren die de mensen aldaar Ben noemen, Grote ben. De Dom vind ik zelf persoonlijk een betere naam voor een toren, maar ik ben dan ook geen Engelsman. Ook waren daar de Guards. De wachten voor HET Paleis. Wat heb ik een medelijden met die Guards gekregen. Als Guard ben je stiekem toch wel de Europese toeristische pispaal.

Schuimbekken.

Ik kan het niet meer ontkennen. Ik zie het leven sinds een aantal weken zoveel zonniger, ik ben vrolijker en ik zit lachend in de ochtendspits (zelfs nu deze er niet is in verband met de zomerperiode). Ik denk dat ik het licht gezien heb! Het was even wikken en wegen, de twijfel maakte zich overduidelijk meester van mij. Maar sinds ik de stap gezet heb ben ik eigenlijk gewoon ander mens. Of nou ja, soort van dan. Ik kijk er niet meer tegen op en dat vind ik een hele fijne gedachte. Niet dat ik het dan maar oversloeg maar ik zag er achteraf gezien tegen op.